Despre ITex

Despre ITex

Postul de astazi este despre ITex, intr-un alt mod in care veti gasi in celelalte sectiuni ale site-ului. Cititi (daca aveti chef), analizati (musai, daca ati citit), comentati (daca simtiti nevoia). Este un fel de declaratie de intentie, intrucat trebuie sa stiti la ce va asteptati.

  • ITex este orientata spre rezultat si nu spre proces. Poate ca suna machiavelic, un fel de „scopul scuza mijloacele”, dar nu ne intereseaza cat de minunata este operatia, daca la final pacientul este mort. Asadar nu veti primi poate vorbe de binete zilnice de la noi, nici rapoarte sofisticate daca nu este cazul, dar veti primi cei mai buni candidati care pot fi gasiti in acea perioada de timp, in bugetul dat si in celelalte conditii ce tin de client (rezonanta brandului de angajator, istoricul companiei sau al proiectelor pentru care se recruteaza, etc).
  • Aceasta orientare spre rezultat se reflecta inavariabil in costuri, asadar si in pretul final al serviciilor oferite.
  • Succesul proiectelor asumate de ITEx depinde de implicarea si sprijinul clientului. Cu cat ni se ofera informatii mai multe si mai valide, cu atat este mai bine. Daca cei cu care lucram ne privesc ca pe niste intrusi, avem sanse mari sa nu facem treaba buna impreuna.
  • Ne implicam uneori mai mult decat este cazul. Daca observam disfunctionalitati, daca avem ceva de zis, zicem. Franc, barbateste, direct, nesuferit. Daca adevarul doare, ITex doare la randul lui!
  • Suntem deschisi la sugestii, insa intotdeauna vom derula proiectele asa cum credem noi ca este eficient. Consideram ca daca cineva apeleaza la noi dupa un esec propriu, este important sa stim unde a fost hiba. Dar in nici un caz nu vom clona procesul esuat, pentru ca asa ni se cere.
  • Gandim proiectele in stilul „out of the box”. Nu exista doua companii similare, nici doua proiecte similare. Fiecare proiect are targetul lui, strategia lui, metodele lui. Anunturi online poate sa dea oricine, dar stiati ca exista o strategie dupa care le poti da, strategie pe care o pui in aplicare in functie de publicul tinta?
  • Nu suntem legati de birou. Multe din proiectele de recrutare au debutat in afara lui.
  • Nu ne place cand suntem mintiti fatis, cand suntem pacaliti finut sau cand suntem dusi cu presul. In momentul in care prezentam oportunitatile de job candidatilor ii privim drept in ochi. Cum am putea face asta, cand stim ca la randul nostru am fost mintiti/ pacaliti/ dusi cu presul?
  • Suntem politicosi si cerem asta si clientilor nostri. Prin politete inteleg inclusiv respectarea clauzelor contractuale.
  • Oferim intotdeauna feed-back, atat companiilor care apeleaza la noi, cat si candidatilor. De aceea il cerem atat de insistent la randul nostru. In plus, avem si noi ce invata din el.
  • Este dreptul clientilor de a nu apela la noi. Dar este si dreptul nostru de a ne selecta clientii. Scopul ITex nu a fost acela de a ajunge in scurt timp un succes financiar. A fost acela de a demonstra ca se poate sa recrutezi si selectezi angajati altfel decat in mod obisnuit: interviuri de stres, metode conventionale, intrebari mai abitir decat metodele, pozitie de forta intervievator – intervievat. Experienta ne-a aratat ca e posibil sa ai nevoie maine de omul caruia nu-i vedeai locul azi. Cum toate cele sunt subiective, de ce sa scoatem biciul in a arata cat de obiectivi suntem?
  • Nu ne place formalismul. Adresele noastre de mail sunt prenume@itex.ro. Asta spune totul! Cu toate acestea, nu tutuim pe nimeni fara a cere permisiunea. Recititi asadar punctuletul cu politetea.

Avem o identitate proprie pe care nu o putem modifica in functie de proiecte. Indiferent cine este clientul nostru, noi suntem in continuare informali, dar politicosi, focusati pe rezultate, cu o abordare proprie si cu idei altfel.

Daca dupa ce ati citit acest post (presupunand ca l-ati citit), va ganditi ca suntem irationali, ignoranti, predispusi la esec, prea directi, va multumim pentru atentie si va uram succes! Daca in schimb va ganditi ca suntem nebuni, dar logici in nebunia voastra, va asteptam la un ceai (cafeaua este inca proasta asa ca o dam numai celor pe care ii cunoastem!).