„Pana la Dumnezeu, te mananca sfintii!”

„Pana la Dumnezeu, te mananca sfintii!”

Spune Richard Branson pentru „Cariere”. Iata si explicatia:

„De regula, din momentul in care afacerea se extinde si CEO-ul (ori antreprenorul) ajunge sa isi mute biroul la ultimul etaj al cladirii, mai devreme sau mai tarziu incepe sa piarda contactul cu angajatii si clientii. 

Acest lucru se intampla din varii motive. Cei mai multi directori de departament cauta sa reduca la minimum vestile proaste pe care i le duc si pun accentul numai pe aspectele cu evolutie pozitiva din firma. Procedand astfel, din teama de a nu-l supara cu ceva, il vor lasa pe CEO sa ghiceasca printre randuri cum stau lucrurile iar restul angajatilor vor fi pusi in imposibilitatea de actiona in vreun fel pentru a remedia problemele cu care se confrunta.

Deci, daca sunteti CEO sau antreprenor si simtiti ca pierdeti contactul cu realitatea de zi cu zi a firmei, una dintre cele mai bune solutii este sa va acordati ceva timp pentru a afla ce face cu adevarat personalul vostru.  Petreceti-va cel putin cateva ore cu observarea proceselor, luati un loc la un birou alaturi de ei si daca va simtiti in stare, raspundeti la telefoane si dati-le oamenilor vostri o mana de ajutor. Daca ajungeti in departamentul serviciu-clienti, raspundeti personal la cel putin cateva sesizari.”

Continuarea aici.