Ce ai vrea sa-ti aduca Mos Craciun?

Ce ai vrea sa-ti aduca Mos Craciun?

Prin magazine a inceput nebunia, cel mai mare brad e aproape gata, companiile se pregatesc de sarbatoare, altele au intrat deja in cea mai profitabila perioada din an. Vine Ziua Nationala, nasol ca pica sambata, nu ratati totusi parada militara!

Ma gandesc la toate cele hr-iste vazute de mine pana acum in perioada acesta. Si zic asa:

In fiecare sfarsit de an recrutarile nu scad in volum ci cresc. Cel putin in IT si in verticalele care la sfarsit de an au mult de lucru (retail, banci,…).

La fiecare sfarsit de an companiile se intrec in ingeniozitatea de a acorda bonusuri. Eu zic ca tot clasicii banuti sunt mai buni la tescherea, dar de gustibus…

In fiecare sfarsit de an, angajatii sunt obligati sa asculte discursuri sforaitoare care nu dau bine la digestia bufetului suedez cu care sunt asezonate. Sfatul consultantului: daca acestea contin sintagme precum „ne dublam numarul de angajati” sau „ne dublam cifra de afaceri” in conditiile in care in cincinalul curent acestea au crescut cu 1%, recititi fraza cu recrutarile si trimiteti cv la jobs[at]itex.ro

Eu as vrea ca Mos Craciun sa ma surprinda placut: sa-mi aduca ceva care sa nu coste bani, dar sa-mi fie de folos, sa nu faca eforturi mari in a-l procura, dar sa fie spectacolos, … Suna cam ca reclama de la Magura, dar ce conteaza. Voi ce vreti?