Sunteti speciali!

Sunteti speciali!

O experienta petrecuta in week-end m-a pus serios pe ganduri. Am decis sa scriu despre ea acum, cand nervii s-au destins si cand uratenia momentului s-a decantat.

Pe scurt, o iesire care se voia placuta si relaxanta pe litoralul romanesc s-a transformat intr-una datatoare de ulcer (si toxiinfectie alimentara). Principiului „la pomul laudat sa nu te duci cu sacul” as adauga acum extensia: „la cel blestemat sa nu iti uiti toiagul”. Nu m-a deranjat faptul ca cele trei stele ale hotelului in care urma sa ma cazez erau ciufulite rau, nici faptul ca ideea de curatenie era foarte… vaga si nici salamul constant de dimineata. Nici chiar bratarile care m-au umplut de nervi sau faptul ca am platit totul in avans. Cel mai tare m-a deranjat atitudinea de „patron” a unui om care nu vedea dincolo de profitul baban de moment si mai ales intrebarea cu care a culminat conflictul cu el: „Da’ ce doamna, va credeti speciala?”

Nu ma cred speciala, dar as fi vrut sa ma simt asa pe banii proprii, platiti integral in avans si in timpul meu liber. Mi-as fi dorit sa ma simt speciala, nu o oaie inregimentata cu o bratara albastra de plastic si nici o persoana careia i se face un mare favor ca este cazata intr-un hotel banal din Jupiter.

Am trecut peste episod si am stat sa ma gandesc cum se simt clientii ITex. Se simt ei oare speciali?

Ar fi minunat sa se simta asa. Sa stie ca au dreptul de a ne intreba oricand si orice despre proiecte, fara ca asta sa ne deranjeze. Sa stie ca visele lor de a-si porni o afacere, ca nevoia lor de a se dezvolta sau de a-si intrece competitorii sunt si ale noastre. Si mai presus de toate, sa inteleaga ca nu critica fatisa deranjeaza, intrucat pare a fi o cale sigura de a vedea greselile.

Asadar, daca ati avut un episod neplacut in relatia cu ITex ne-ati face un mare favor daca ne-ati relata intamplarea. Promitem ca o sa deschidem larg pavilioanele si nu vom intreba: „te crezi cumva special(a)?” Stim deja ca sunteti!

PS: Clientii nostri sunt, asa cum spunem mereu, atat reprezentantii companiilor cat si candidatii.

PPS: Recuperarea neincasatelor nu se pune! 🙂

PPPS: Nu se pun nici interviurile cu candidatii care au un nivel al diplomatiei sub media acceptabila.