Eu comunic, tu comunici, el/ ea comunica

Eu comunic, tu comunici, el/ ea comunica

In fiecare zi imi intra in inbox aproximativ 20 de comunicate de presa. Sunt atat de putine intrucat sunt abonata doar la cele din IT/ Tehnologie. Interesante cat cuprinde! Toata lumea face bani, cei care nu-i fac inca pe cei grei ii previzioneaza, apar parteneriate intre tot soiul de branduri aproape notorii, se pleaca in vacanta cu scoala, pardon cu firma, se angajeaza in masa si tot asa.

Unele sunt amuzante, altele sunt plictisitoare, in cea mai mare parte sunt insa neinteresante. Cum apare un client nou, hop un comunicat, cum se semneaza o patalama trosc altul, cea mai mica margica trebuie anuntata cu surle si trambite. Din punctul meu de vedere, mai util pentru toata lumea ar fi sa se specifice clar echipa de implementare cu tot cu date de contact, suma contractata, durata previzionata si apoi dificultatile intampinate. Asta da comunicare: dinamica si in timp real!

Habar n-am cum se face PR, de aceea nu intru in analize profunde. Ma gandesc insa ca nu as apela niciodata la serviciile unei firme care isi imagineaza ca intelectul meu nu poate sesiza niste evidente gogomanii. Sau ale uneia care ma agaseaza comunicandu-mi zilnic cate realizari marete din planul cincinal a realizat.

Asadar nu-mi mai spuneti ca faceti team-building, ca angajati masiv uitand apoi sa comunicati daca v-a reusit, ca sunteti pe cale sa deveniti lideri de piata sau ca previzionati o buna previzionare. Spuneti-mi cand lansati ceva nou, cand stabiliti parteneriate puternice, cand ati reusit sa finalizati o campanie de angajari si mai ales cand ati suplimentat bugetul departamentului de resurse umane cu 100%. Cum „ce buget”?!? Cum „ce departament?!?