Ce faceti daca echipa cu care lucrati nu este eficienta?

Ce faceti daca echipa cu care lucrati nu este eficienta?

Chiar daca proiectul in desfasurare este in intarziere, in viitor cautati persoane pe care le intereseaza direct rezultatul proiectului, si au abilitatile necesare pentru a contribui la el. Daca membriilor echipei voastre nu le pasa sau nu au cu ce sa contribuie, este cazul sa cautati alta echipa.

Majoritatea proiectelor bine conduse au cateva lucruri in comun. In primul rand, au un grafic de lucru bine predeterminat. De exemplu, daca stiti ca este un proiect de 12 saptamani, stabiliti data cand trebuie sa se termine, apoi stabiliti fiecare etapa pana la inceputul acestuia. In al doilea rand, stabiliti intalniri de control cu membrii echipei, in care fiti foarte clari in ceea ce priveste scopul proiectului si responsabilitatile individuale. Daca faceti doar aceste doua lucruri, cresteti considerabil sansele ca proiectul la care lucrati sa fie mai bun. In plus, exista multe produse si solutii software care va pot ajuta sa va organizati project flow-ul si sa stabiliti punctele de control.

Analizati cu atentie echipa dumneavoastra si eliminati ‘merele stricate’. O persoana dificila poate deraia intreg proiectul. Mai rau, daca este un proces care implica si clienti, poate dauna relatiilor cu acestia sau reputatiei companiei.

Exista aproape intotdeauna o cauza majora pentru un astfel de comportament: aceasta persoana poate avea impresia ca stie mai multe sau se poate considera supra calificata (sau sub calificata) pentru echipa sau pentru proiect. Cel mai important lucru este sa va dati seama care este problema si fie sa o rezolvati, fie sa eliminati acea persoana din echipa.

Indiferent de motivul ineficientei echipei voastre, nu lasati situatia sa continue. Faceti-o cunoscuta intregii echipe sau doar persoanei vinovate, inainte ca ea sa faca rau intregii afaceri.