To do list pentru finalul de an

To do list pentru finalul de an

Nu ne place să fim vestitorii finalului de an, dar se apropie vertiginos. Iar din punctul de vedere al managementului capitalului uman sunt multe şi importante lucruri de făcut, aşa că a venit momentul perfect să vă gândiţi la ele.

Teambuilding-ul anual:

Unii manageri îl consideră o pierdere de timp şi bani. Unii angajaţi, o canibalizare a timpului petrecut în afara jobului. Cu toate acestea statisticile arată că timpul petrecut cu colegii în afara biroului este benefic. Organizarea periodică a unor astfel de evenimente ajută la evitarea “bisericuţelor”, adică a grupurilor de angajaţi care pot capata o nedorită autoritate informală, şi la a crea acele amintiri frumoase pe care se bazează succesul organizaţional în momente mai puţin prielnice.

Nu este nevoie de bugete sau destinaţii extravagante, ci doar de un loc propice socializării şi o deschidere spre a depăşi regulile formale de la serviciu.

Sesiunea de feedback pentru angajaţi:

Deşi evaluarea periodica a angajaţilor este reglementată legal, multe companii nu au încă un exerciţiul de pune în aplicare prevederile Codului Muncii. Oricum ar fi, trebuie stiut că una dintre cele mai frecvente nemulţumiri ale angajaţilor este lipsa de feddback în ceea ce priveşte performanţele lor. Dacă nu aveţi încă o strategie de management al performanţei, a venit momentul să o puneţi la punct. Dacă nu sunteţi încă pregătiţi, încercaţi totuşi să punctaţi câteva realizări ale fiecărui angajat din subordine şi să le comunicaţi în scurte discuţii unu la unu.

Testarea gradului de satisfacţie şi angajament:

Chiar şi angajaţii performanţi pot fi demotivaţi sau aflaţi la capătul rezervei de angajament. Sondarea periodică a satisfacţiei lor ajută la păstrarea angajaţilor cheie şi aflarea punctelor nevralgice din companie: relaţii sau fluxuri de lucru defectuoase, nevoi de schimbare, potenţiale crize ascunse.

Pachetul nostru de sondare a satisfacţiei angajaţilor cuprinde o serie de discuţii semi-structurate şi rapoarte finale detaliate, care vă permit ulterior intervenţii punctuale sau strategice.

Planificarea anului care urmează:

Fiecare an vine cu lecţii proprii şi provocări încheiate. Este momentul reviziei proceselor HR şi actualizarea conform celor dobândite. De asemenea, este momentul planificării necesarului de recrutare, pentru a putea fi proactivi în căutarea de colegi noi, şi a punctării în calendar a momentelor cheie din strategia de management HR a anului care urmează.

În ceea ce ne priveste vă stăm alături oricând în toate aceste demersuri, cu experienţa noastră şi capacitatea de a face lucrurile să se întâmple. Vă aşteptăm provocarea!