Dezinformare sau publicitate platita?

Dezinformare sau publicitate platita?

Citeam deunazi in suplimentul Cotidianului despre cat de profitabile sunt site-urile de recrutare. Interesant articol pentru nestiutori, redundant pentru utilizatorii instruiti. Am constatat cu aceasta ocazie (inca o data) cat de relativa este ideea de informare in presa autohtona.

In articolul cu pricina, ni se prezinta un studiu realizat de Synergyse & Catalyst care spune ca utilizarea site-urilor in cauza arata asa:

  • 93,4% Ejobs
  • 85,2% Bestjobs
  • 25% Ecareer
  • 12,3% Munca

Intrucat n-am auzit pana acum de Ecareer si m-a cuprins sentimentul ca sunt din alt film (la naiba, ocupa locul 3 ca numar de utilizatori si noi habar nu avem?!), purced la analiza. Ce sa vezi? Un site paraginit, cu trafic redus pentru un portal de recrutare, cu un continut neactualizat de cand haul si calaul si aproape invizibil pentru motoarele de cautare. Asta-i in top 3? Conform carui algoritm? Intrucat respectivul nu poate fi nici macar aproape de cei de pe locul urmator, cum a ajuns premiant?