Feedback-ul pozitiv – o deprindere a managerului performant

Feedback-ul pozitiv – o deprindere a managerului performant

Trăim timpuri în care schimbările socio-economice sunt mai rapide ca niciodată, iar adaptabilitatea organizaţională a devenit primordială. De regulă, pregătirea pe care o primeşte un manager prin studiile universitare şi chiar postuniversitare accentuează dezvoltarea competenţelor sale de specialitate şi acumularea de cunoştinţe la nivel cognitiv.

Există un potenţial enorm în oameni, căruia orice manager i se poate adresa. Aceasta este una dintre competenţele cheie, care poate deveni un factor de succes atât în echipa sa, cât şi la nivel organizaţional.

Un lider obţine performanţe cu echipa sa atunci când fiecare dintre colegi ştie ce are de făcut, ştie cum să performeze, este motivat şi are condiţiile, instrumentele necesare. Concordanţa tuturor acestor elemente devine posibilă atunci când managerul ştie să vorbescă pe “limba emoţională” a celor cu care lucrează.

ITEX organizează aşadar un nou workshop care îşi propune să formeze şi dezvolte competenţe specifice de comunicare interpersonală la locul de muncă în scopul creşterii performanţei şi eficienţei activităţii profesionale.

Denumit “Feedback-ul pozitiv – o deprindere a managerului performant”, programul se adresează tuturor celor interesaţi de a spori angajamentul în organizaţie şi de a evita conflictele generate de posibile erori de comunicare. Este gândit ca un curs in-house, care poate fi susţinut atât on site cât şi off site, într-un spaţiu adecvat din afara organizaţiei. La o sesiune de instruire pot participa cel mult 20 de persoane, durata medie a programului fiind de 4 ore.

Conţinut şi tematică:

A.B.C.-ul feedback-ului pozitiv:

– ce este şi ce nu este feedback-ul;

– diferenţa între a comunica şi a vorbi;

– mesajul psihologic ce însoţeşte cuvintele;

– cum să-ţi păstrezi calmul în situaţii de criză.

Dezvoltarea abilitătii de a practica feedback-ul pozitiv:

– cele 4 moduri de a vorbi cu oamenii;

– limbajul prin care te faci ascultat;

– abordarea verbală – cum să ajungi în mod elegant la un consens;

– cum să creezi rapid o conexiune emoţională cu persoana din faţa ta.

Pe parcursul workshop-ului, fiecare participant va interacționa cu ceilalţi şi va pune în practică exerciţii menite să-i exerseze abilitatea de a oferi feedback pozitiv.

Sesiunea de instruire este construită din:

50% – Informaţii concentrate;

50% – Exerciţii practice.

Trainer: Mirela Horumba, psiholog, consilier si psihoterapeut acreditat de Colegiul Psihologilor din România. Mirela este formator de formatori în educația adulților și trainer de optimizare și dezvoltare personală (certificat CNFPA, Membră în Colegiul Psihologilor din România (copsi.ro) şi Membră a Societăţii de Psihoterapie Experienţială din România (sper.ro).

Pentru mai multe detalii şi a solicita oferta noastră, contactaţi-ne la adresa de mail valentina@itex.ro sau la telefon 0747 322 770.