Recrutarea creativa vs investitia in angajati

Recrutarea creativa vs investitia in angajati

Asa nu: 

ZF ne spune azi despre cat de creativi au devenit unii in a gasi oameni. Organizeaza evenimente, dau SMS-uri, fac acrobatii si uite asa recruteaza chiar si in masa.

Am observat ca unii fac miscari curajoase inclusiv acolo unde nu este cazul. Nu in toate industriile si in toate nivelele profesionale s-a instituit criza de personal. Exista inca pozitii pentru care clasica si sfanta recrutare inca functioneaza. Si am o lista serioasa…

In plus, de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere! Ma indoiesc temeinic ca in plina inflatie de specialisti, tocmai sms-ul este cel care face diferenta intre recrutatori!

Creativitatea inutila se cheama risipa de bani. Poti da oricate sms-uri doresti, daca zilele astea recrutezi pentru E&Y, lasa-te pagubas…

Asa da:

In Adevarul ni se povesteste insa despre investitiile facute de Ubisoft in mediul de lucru al angajatilor. Zona de relaxare, sala de fitness, testarea periodica a satisfactiei angajatilor, toate suna/ arata bine pe hartia ziarului. Tinand cont ca stau bine la capitolul brand de angajator, eu ii cred!