Managementul oamenilor – ghid practic

Managementul oamenilor – ghid practic

Experienta manageriala include in mod obligatoriu si necesar abilitatea de a lucra cu oameni. Mai neaos spus, ca esti sef de echipa, de departament, de divizie sau de dihai firma, nu scapi cu bine daca nu stii cum e cu managementul resurselor umane, macar la un nivel empiric. Ceea ce n-ar trebui sa fie prea greu, tinand cont ca inca nu ne-am lamurit de valoarea stiintifica a domeniului cu pricina.

Iata ce ar trebui sa stie un manager:

1. Cum este el/ ea ca manager – mie imi pare informatia de baza.

2. Cum trebuie sa fie angajatii sai.

3. Cum nu trebuie sa fie angajatii sai.

4. Ce trebuie sa stie angajatii sai.

5. Cum sa ii invete, daca nu stiu, cele trebuincioase pe angajatii sai.

6. Ce trebuie sa faca angajatii sai.

7. Cum trebuie sa faca angajatii sai.

8. Care este limita minima admisa in caz de non-performanta a angajatilor sai si care sunt cauzele acesteia.

9. Care sunt mijloacele punitive legale si morale in caz de nevoie.

10. Care sunt mijloacele de motivare eficiente.

Eu ma opresc aici cu enumerarea. Voi unde v-ati oprit cu cititul? 🙂