Audit HR Consultanta HR cultura organizationala evaluarea angajatilor Evaluarea performantelor managementul performantei Recrutare si selectie satisfactia angajatilor
Iata mai jos un scurt test pe care fiecare manager ar trebui sa-l faca la intervale regulate de timp.
Puteti raspunde fie cu „da„, fie cu „nu„, fie cu „poate„. Daca cele mai multe raspunsuri sunt pozitive, e de bine, inseamna ca va preocupa relatia cu angajatii si ca acestia simt atentia care li se acorda. Daca majoritatea reprezinta raspunsuri negative, e de rau, inseamna ca trebuie sa transformati afirmatiile de mai jos in practici curente. „Poate” este pus la deruta. Daca este majoritar, inseamna ca testul trebuie dat din nou, iar raspunsurile trebuie formulate cu mai mult curaj.
Asadar:
1. Le pun intotdeauna la dispozitie angajatilor mei instrumentele de care au nevoie pentru a-si face treaba.
2. In decurs de 12 luni angajatii mei au primit cel putin o sesiune de instruire relevanta pentru jobul lor.
3. In decurs de 12 luni angajatii mei au primit cel putin o sesiune de feedback cu privire la munca si performantele lor.
4. Le ofer angajatilor mei sanse egale de dezvoltare si afirmare profesionala.
5. Respect in totalitate legislatia muncii in relatiile cu angajatii mei.
6. Comunic transparent si clar cu angajatii mei.
7. Sunt un bun exemplu pentru angajatii mei, atat profesional cat si in relatiile cu ceilalti.
8. Am asteptari clare de la angajatii mei.
9. Angajatii mei cunosc asteptarile clare pe care le am de la ei.
10. Usa mea este deschisa angajatilor mei, la fel si urechile.
11. Imi respect angajatii si ii tratez corect, decent, uman.
12. Imi selectez angajatii cu mare grija, folosind criterii relevante pentru organizatia pe care o conduc.
Deci? Faceti eforturi pentru a avea angajatii multumiti ori ba?