3 pasi catre un mediu de lucru placut

3 pasi catre un mediu de lucru placut

1. Foloseste te prenumele atunci cand te adresezi colegilor (cu permisiunea lor, daca statutul sau varsta cer). Formalismul este minunat in relatia cu clientii, partenerii, furnizorii, dar impune un zid invizibil si neproductiv intre colegi.

2. Controleaza-ti reactiile negative, arata-ti generozitatea in a le imparti pe cele pozitive. Nu-i nimic mai rau cand furia, supararea sau frustrarea sunt contagioase si nimic mai placut decat zambetul, gluma sau starea de bine devenite virale.

3.  Presupune putin spre deloc. Cere confirmari pentru tot ceea ce conteaza si lasa in urma tot ce nu este important pentru job, proiectele tale sau relatia cu colegii.

Este adevarat ca uneori cultura organizationala poate fi presanta si sterge aceste comportamente normale, generand altele inverse. Mai stiu insa ca un singur pas mic si ezitant poate determina un altul si inca unul, pana la un adevarat mars triumfator. Nu e din carti, e din experienta 🙂