Nu esti tocmai „Angajatul anului” daca:

Nu esti tocmai „Angajatul anului” daca:

– Nu esti in stare sa duci la bun sfarsit sarcini simple care ti-au fost delegate. Stiu ca Branson si Welch zic altceva, dar uneori, in sinergia jobului de sef vin si momente in care trasezi, ca pe vremea pionierilor, cate o suita de activitati ce trebuie dusa la bun sfarsit respectand instructiuni clare. A nu sti sa executi  exact asa cum ti-a fost trasat, nu te califica la prime sau promovari.

– Invoci regulamentul/ procedura/ fisa postului atunci cand refuzi sa iti asumi noi responsabilitati. Nu ai timp, chef, nu-ti plac, dar gaseste motive mai cinstite decat reguli pe care oricum nu le cunosti, le urasti sau nu iti pasa de ele decat in scopuri precise si nu tocmai utile organizatiei.

– Critici constant, neconstructiv, barfesti, demotivezi, subminezi autoritatea formala a celor care o detin. Creezi o atmosfera urata, dai dureri de cap/ stomac, distrugi cheful de munca pe o raza de trei etaje.

– Nu iti place munca, fugi de ea ca necuratul de tamaie, dar cand vine vremea rezultatelor, esti primul care se pune pe construit o proprie statuie.

– Nu iti place sa inveti, mai bine rogi pe cineva sa faca ce ar trebui sa faci tu. Chiar daca trebuie sa o faci zilnic.

– Nu iti place sa inveti pe altii. Daca ajung sa iti ia locul?!?

– Esti o persoana panicoasa, prapastioasa, care vezi doar riscuri, impedimente, obstacole, potentiale esecuri.

– Pisalogesti, vorbesti aiurea, pierzi timpul tau si al celor din jur.

Lista poate continua. Este important sa realizam ca nu intotdeauna problema este la ceilalti, uneori este propriul nostru comportament, propriile noastre defecte care ne impiedica sa avem succes profesional.