Dintre toate activitatile profesionale pe care le prestez, cea mai draga imi este instruirea pentru ca imi aminteste de scurta mea experienta didactica, de care mi-e tare dor. In plus consider ca invatarea formala poate induce schimbarea intr-un mod frumos, dinamic, lipsit de frustrari.
Reincep asadar sa sustin cursuri de instruire dupa o pauza in care focusul a fost altul. Si am ales doua dintre ariile mele de expertiza: Evaluarea angajatilor si Cariera, despre care nu doar ca am vorbit pana acum des (si bine), dar am castigat totodata o bogata experienta practica.
Primul curs se va intitula asadar „Totul despre evaluarea angajatilor – prin Codul Muncii si teoria managementului performantei spre bune practici organizationale” si va avea loc pe 20 ianuarie 2017 in sala D a cladirii Educational Point de pe strada Strada Mendeleev 7-15.
Se va adresa profesionistilor in resurse umane si tuturor managerilor interesati de evaluarea angajatilor din departamentele/ organizatiile pe care le conduc.
De ce evaluarea angajatilor si de ce acum? Pentru ca evaluarea angajatilor este un drept dar si o obligatie a angajatorilor si pentru ca inceputul anului este o perioada optima proiectelor de acest tip.
Va promit ca voi vorbi pe intelesul tuturor, atat despre legislatie, cat si despre teoria managementului performantei, dar si despre cum se bat ele cap in cap cand vine vorba despre practica de personal si ca vom gasi solutii eficiente de a le impaca pe toate.
Detaliile despre programul evenimentului si formularul de inscriere vor fi disponibile in curand. Daca doriti in avans informatii legate de pretul cursului, durata sau agenda sa, imi puteti scrie la adresa de mail valentina@itex.ro.
Al doilea se va intitula deloc metaforic „Nevralgii de cariera” si va dezbate exact dificultatile, esecul, stagnarea si cum pot fi surmontate pentru a avea o cariera de succes. Impreuna vom gasi raspunsul la intrebari precum:
De ce nu se uita nimeni peste CV-urile trimise? De ce telefonul uita sa mai sune dupa interviul avut? Exista sau nu „zona de confort”? Care sunt greselile care costa cel mai mult? Ce înseamna sa te diferentiezi atunci cand cauti un job?
Se adreseaza oricui trece printr-un moment de declin sau platou in cariera, indiferent de pozitia pe care o ocupa in organigrama si va fi mai mult decat o sesiune de instruire.
Detaliile vor fi disponibile curand, cel mai sigur va avea loc in acelasi loc si tot in a doua jumatate a lunii ianuarie, pentru ca in scurt timp prioritatile tuturor vor deveni mai degraba sarbatoresti decat instructiv-educative.
Astept asadar comentarii, solicitari de detalii suplimentare, felicitari sau cereri de inscriere la adresa de mail valentina@itex.ro sau la telefon 0747 322 770. Sper sa fim cat mai multi, pentru ca vom avea cat mai mult de discutat. Si revin cu detaliile promise!