Cuvinte de lauda

Cuvinte de lauda

Astept de mult sa vad in peisajul economic autohton o initiativa legata de managementul resurselor umane care sa-mi placa. Si am vazut-o zilele acestea, de aceea vreau sa o dau drept exemplu miilor de departamente HR care stau si-si plang ghinionul de a nu gasi oameni angajabili.

Asadar Lidl a anuntat zilele trecute ca a crescut salariile angajatilor cu 30% si se pregateste de o ampla campanie de recrutare. Anuntul a fost preluat de presa de business si nu numai, iar vestea s-a imprastiat rapid, ajungand cu siguranta la urechile multora dintre potentialii candidati.

Acum a inceput campania de recrutare promisa, online-ul fiind din ce in ce mai populat de afise care anunta angajarile. Sub deviza „Programul este mai placut cand ai colegi cool. Fii colegul nostru si bucura-te de multe alte surprize!” si sloganul „Lidl. Oameni surprinzatori. Cariere surprinzatoare” devine clar ca retailerul vrea sa angajeze tineri, candidati la inceput de cariera, pregatiti sa faca fata provocarilor industriei respective.

Este o strategie care a impuscat dintr-un foc si cu un singur buget alocat doi iepuri HR-istici: a periat brandul de angajator si a deschis accesul spre un volum mare de potentiali angajati. Nu stiu cat s-a implicat departamentul de resurse umane si cat cel de marketing, dar nu conteaza atat timp cat scopul este atins.

Iata asadar ca se poate. Demersul vine oricum dupa o perioada in care Lidl a intensificat promovarea, atat la TV cat si in online, asa ca rezultatele nu pot fi decat pe masura strategiei si a implementarii ei.

Buna miscare Lidl, in ceea ce ma priveste astept ca un meci de mare miza miscarea concurentilor 🙂